sunnuntai 29. tammikuuta 2012

Shoppailua Ketsian kanssa :)



HelloOoOo!

Käytiin eilen ystäväni Ketsian kanssa ostoksilla. Kierros aloitettiin keskustan pikkuputiikeista ja lopetettiin kampin keskukseen. Rakastuin annankadulla sijaitsevaan antiikkiliikkeeseen. Harmi, että nuoret ihmiset eivät arvosta antiikkiesineitä, sillä sen lisäksi että niillä on arvoa ne on myös loppujen lopuksi ajattomia.

Mikäli kaikki mun rahat ei menisi vaatteisiin ja kosmetiikkaan, niin voisin välillä tehdä järkeviäkin hankintoja, mutta minkä ihminen itselleen voi. 


Ketsia sai pitkän tovin jälkeen suostuteltua mut UFF:ään. Onneksi suostuin, koska löysin sieltä heti jotain (alhaalla kuvia).

http://www.lesbelles.fi/

Mammia mia mikä kauppa! Rakastuin noihin esineisiin...
Helsinki10

Erikoiset korkokengät. Harmi vaan, että mulla ei riitä pokkaa käyttää tollasia kenkiä :)

Siellä oli myös kosmetiikkaa!!!

Ketsia ja mun Valentinon semi-vintage laukku. Ketsia  on niin kuluttaja,  sillä se on käyttänyt puhki mun arvokasta laukkua reissureppuna .Ketsia on ihana.

Ketsia näyttää nukelta tämä topshopin takki päällä.

Mulle tuli reissulta mukaan H&M:n paitapusero, Guessin farkut, O.I.S:in ihanan värikäs laukku ja UFF:ältä Marco Polon paita, joka suorastaan kirkui mun nimeä "Sanaz ota minut omaksesi, katso olen siniraidallinen" :D

Ostin vielä selluliittinaamiota (kyllä luitte oikein olen läskipylly), Loreal triple active puhdistusmaitoa ja kasvovettä herkälle iholle ja Rimmelin huulikiillon.
Olen kokeillut kirjaimellisesti monia kymmeniä huulikiiltoja ja voin sanoa, että tämä nuden sävyinen huulikiilto tulee mun top 5 listalle, sillä se tekee huulista ihanan täyteläiset eikä ole tahmainen. Rimmelin Vinyl Max huulikiillon sivellin on mun nimettömän kokoinen joten se todeallakin tuo volyymiä huulille.

Ostin tämän laukun Aleksi 13 hintaan 39,90!!!!

And I love it.
                                                  
Nämä farkut hain omaksein kampin keskuksen Guess-myymälästä hintaan hintaan 96, jotain.  
H&M paitapusero 24,90. Mulla on värikäs kausi meneillään, sillä hyvät ystäväni oranssi ja vihreä ovat palanneet takaisin piristämään päiviäni. Miettikää nyt, kuka voisi olla huonolla päällä/surullinen tuollainen oranssi paita päällä?


Happy sunday <3

terkuin

- Sanaz


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti