maanantai 23. huhtikuuta 2012

Pitkä viikonloppu VOL 1

Sori että postaan näin myöhässä viikonlopun tapahtumista, sain kaikki kuvat vasta tänään ja on ollut niin kiire maanantai et melkein nukahdan tähän koneen äärelle...

Mulla oli synttärit viime viikon torstaina ja kutsuin  läheisimmät ystävät meille etkoille ja siitä mentiin ravintola  Kokomoon syömään. Oli kyllä erikoinen paikka...öhöm öhöm if you know what I mean.

 Mun ei pitänyt alunperin viettää niitä, koska  en ole mikään synttäri-ihminen (yleensä päinvastoin) , mutta kivat niistä tuli.  Torstaina kotiin tultua pitkän lukupäivän jälkeen kotona odotti ISO yllätys joka sai mut sitten synttärifiilikselle.








Sain ihanan laukun Casalilta!


Sain tän ihanan taideteoksen yllätyksenä mieheltäni torstaina, jolloin oli mun syntymäpäivä. Taiteilija Emmanuel Legarreta teos. Olin joskus ohimennen maininnut tämän sopivan hyvin sisustukseemme. En osannut dottaa mitään näin ihanaa!

 

Jollakin on juttu kesken....
Ihana Ly-Huong tiesi mun lempikukista.
Herra exotic-importsin annos oli seurueen maukkain. Muut ei edes syöny ruokaansa loppuun. Ei ehkä mikään paras ruokapaikka.

Näyttää hyvältä, mutta ravintolasalaatiksi oli ihan "OK". Olisin tehnyt kotona parempaa, jopa minä :D

Söpö

































































































Onneks jotkut asiat ja jotkut ihmiset ei koooooskaaaaan muutu <3





Antakaa anteeksi kuvien huonosta laadusta. Asiaan saattaa pian tulla muutos, mikäli Casal......


Hyvää alkavaa viikkoa kaikille!

Terkuin Sanaz



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti