perjantai 17. helmikuuta 2012

Ajaisitko sinä harmittomat haituvat kasvoiltasi??

Persialaisena oon aina ollut ekspertti kun puhutaan ihokarvoista, tai niin mä ainakin luulin. Oon kokeillut kaikkia karvanpoistokeinoja, mutta jopa minä en tiennyt tätä. Olen nimittäin suht. lahjakas sillä (ihokarva) osastolla, mutta jopa minä en ole näin lahjakas, että mun täytyisi sheivata kasvojani. Tää on niin huvittaa!

 Marilyn Monroen ja Elizabeth Taylorin dermatologin assistentti, Kate Somerville paljasti tähtien höyläävän kasvonsa. Ok anteeksi, tää on näköjään vanha tieto, mutta sain tietää tästä vasta äsken ja mun oli pakko postata tämä tänne!






Marilyn Monroe ja Elizabeth Taylor tykkäsivät ilmeisesti niin sileästä ihosta, että ajoivat kasvoiltaan ne pienen pienet vaaleat haituvatkin pois. He myöskin ajoivat kasvonsa ajohöylän kuorivan ominaisuuden takia. Jatkuva ihon kuorinta stimuloi kollageenia, kuten aiemmin mainitsin dermaroller-postauksessani. 

Kai tästä on tullut jonkinlainen tabu, että naiset ei käy vessassa eikä meillä ole karvoja. Kuitenkin nämä kaikkien aikojen tunnetuimmat elokuvatähdet todistavat sen, että me naisetkin olemme vain ihmisiä.

Se, että karvat kasvaisivat paksumpana ja tummempana on varmastikin myytti. Karvojen kasvu muuttuu hormonaalisten heilahdusten takia. En kuitenkaan itse näe tarvetta sheivata kasvojani, enkä edes uskalla kokeilla. Mun hienoilla lahjoilla ne karvat varmaan kasvaisikin paljon paksumpana ja tummempana- joten no thanks, I'm good!

Toisaalta mä ymmärrän jos jotkut naiset näin tekevät, sillä joillain naisilla on näkyviä haituvia kasvoissa. Varsinkin auringon paistaessa suoraan kasvoihin vaaleat haituvat näkyvät todella hyvin. Kesällä ihon ruskettuessa ne haituvat ei ole enää harmittomia haituvia, vaan näkyviä ihokarvoja. Joitakin se haittaa toisia ei.

Toivottavasti muilla oli yhtä hauskaa kuin mulla, säälittävä kun olen xD

Pian on viikonloppu.

terkuin

- Sanaz

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti